Thursday, October 30, 2008

erkk..:( not again.!!

lg skali berlaku pd mlm ni..aku ke'BLUR'an tahap gaban ni...erkk..:( ape patut aku lakukan ni..? lg skali hati dan jiwa ku x tenang, huru hara, lintang pukang, licin licau, hitam legam, simpang siur, dan segala mcm simpulan bahasa la..huh..(-_-') perasaan aku makin terganggu ble tgk budk2 ni main game PES6.. tidakkkkk..!! makin nk dekt ni, makin kacau jiwa aku ni..hahaha..sekali lg aku berubah menjadi jiwang dgn menggunakn bhasa yg sgt puitis lg menyentuh jiwa..hahahahahha..;p aku da teruk sgt da ni..skrg bdk2 ni da stop main game, tp diorg tgh lyn lagu hindi la..pun boleyhh.. mcm2 la karenah mmber2 aku ni..atleast hilg sket tension aku ni join diorg layan lagu hindi ni.. lalalalala~ mcm2 ler..:) mahu mencari ilham..daaaa..;p

No comments:

Utem blog