Saturday, July 31, 2010

Hakikat


Semua yang kita rancang bukannya slalu menjadi..makin hari, aku rasa susunan hidup aku makin berterabur.. dari satu perkara ke satu perkara sumenya jadi serba x kena.. mungkin disebabkan salah diri aku ni sendiri..ntah la..aku pun x berapa nk faham ngn diri aku skrg.. hmm.. dengan bantuanNya je boleh membantu aku.. Ya Allah, Kau pulihkan la hati aku ni.. kembalikan la diri aku yang dahulu..:( sesungguhnya aku seorang hambaMu yang teramat lemah.. kepadaMu lah tempat ku memohon pertolongan..rindu diri aku yang dulu..:(

Mungkin orang lihat aku sama seperti biasa..tp ape yg jadi kat diri aku skrg xde sape yg tau.. btul ape yg aku dgr sebelum ni.. Dalam kehidupan, seorang manusia selalu mengimpikan sesuatu yang indah dan manis hadir dalam hidup.. tapi bukan semua yang baik itu baik dan sesuai untuk diri kita.. kata orang, manis adalah untuk dinikmati, pahit adalah untuk dihayati..

emm......~~~ (-___-)


Utem blog