Tuesday, July 12, 2011

Her...

Assalamualaikum..
Fuhh!! berhabuk, bersarang dah blog kesayangan aku ni..haha..seperti biasa alasan yang sama, aku agak malas nk update blog aku ni..bila dtg mood tu, baru la ade entri baru..hmm..:) so alhamdulillah ke hadrat ilahi dengan segala yang terjadi dalam hidup aku..mcm2 perkara dah aku rasa, sakit, sedih, gembira, tercekik dan segala bagai lg la..dan sekarang sedikit demi sedikit aku da makin selesa dengan hidup aku, cara aku dan org baru yang ade di sekeliling aku..aku harap ape yang aku rasa sekarang berkekalan sampai bila2..sume yang terjadi sebelum ni menjadi pengajaran pada aku, dan diharap dapat mematangkan aku..:)

HER.?? :) aku rasa aku xperlu describe sape kah dia..biar aku seorang saje yang kenal dia.. ape yang penting kat sini, terima kasih pada si dia kerana berikan kelainan pada hidup aku.. x kisah la kalau ade teman2 yang nk cakap perkenalan aku ngn dia masih awal,tp aku rasa ape yg aku rasa..so xperlu lah nk dengki, siasat bagai..dan pada si dia, kuatkan semangat dengan masalah yg datang..bykkan bersabar..ramai org yang sayangkan awk..:) nanti sy belanja Nescafe Ice untuk awk..^^ ok, salam~


(^___^)

3 comments:

ZWAN SABRI said...

Untungla dia dahada orang sayang.. HEHE

MySuaraBlog: Tabik Springlah Sama Pakcik!

Anonymous said...

Hahaha.. Lawak la lu bro

Muhamad Syafiq said...

@zwan sabri >> untung laaaa..:p

anonymous >> erk =,=' ape yg lawaknya.??

Utem blog