Thursday, July 21, 2011

Syukur.

Assalamualaikum..

Tetiba hati aku ni terdetik nk wat entri baru kat blog aku ni..even penat selepas selesai menyihatkan badan..haha..:p entri kali ni mungkin agak singkat la sebab aku nk tido awal mlm ni..(jam da menunjukkan 1.30 pagi) =.=' 

Aku ade terdengar 1 fakta ini, orang yang baik hanya untuk orang yang baik2..so aku harap la ini terjadi pada aku..memang betul kata org, kita x boleh nk judge diri sendiri..segala tingkah laku kita, pertuturan kita cuma org sekeliling saja yg boleh judge..di situ kita akan tahu sama ade kita ni berada di kedudukan yang mana..dan aku selalu berdoa yang aku akan berada di kalangan orang yang baik2..aku akan cuba betulkan segala yang da rosak sebelum ni..cuma masa je yang akan tentukan..insyaallah..amin..:)

Buat masa skrg ni, ape yang berlaku di sekeliling aku da makin baik..aku berdoa supaya perkenalan aku kali ini diberkati..dan alhamdulillah keluarga aku boleh terima dia dan keluarga dia pun seperti boleh terima aku untuk berkawan dgn si dia..:) moga2 segalanya diberkati..even maybe nampak terlalu awal..so biar masa yang tentukan..aku nk capai impian aku dulu..dan insyaallah aku akan jaga ape yang ade pada aku skrg..dah xnk jadi macam sebelum ni..ape yang buat aku bersyukur sgt skrg mak aku da boleh terima dgn sape yg aku kawan skrg..huhu..siap ckp 'mcm ni la calon menantu mak'..haha..=.=' mak..kami cuma kawan je la..:) Baru skrg aku terasa bebas utk bercakap tentang kawan aku..huhu.. Baru aku terasa seperti anak bujang..kalau x sebelum ni takut je nk cakap pasal hal2 yang melibatkan perempuan ni..:p 

Pada cik cashier sy, terima kasih yer..blaja leklok tau wahai bakal cikgu..buat umi dan abah awk bangga dgn awk..tunjukkan pada adik2 supaya diorang nk jadi mcm awk..sy ade je untuk sokong awk..:) moga cepat sembuh penyakit awk tu sebelum nk ke Perak nanti..(xpayah la balik..-_-') and i'm still waiting for our next Tuesday my dear..insyaallah sama2 kita doakan ape yg kita bualkan tadi..(dapat call free 1 jam ok! x pasal2 je) =.='

Ok aku rasa setakat ni je entri aku untuk kali ni..nk bangun awal untuk keje esok..keje pagi minggu ni..=.=' nyte guys.!! salam~

Cik Cashier


(^___^)

3 comments:

ZWAN SABRI said...

Baguslah klaw parents kedua dua belah pihak restu..
smoga kekal Sampai Syurga.. ;)

MySuaraBlog: Nak Peluk Kamu!

Dan sAya FaNa said...

Sbnrnya bukan fakta. Tapi ade terdapat dalam hadis.

"Perempuan yang baik akan dijanjikan oleh Allah SWT untuknya Lelaki yang baik" and vice versa.

So...... u know urself better than other.

All the best fiq. So do me. (:

Salam

Muhamad Syafiq said...

thanks fana..:) wslm..

Utem blog