Saturday, September 10, 2011

I am not a paper cup

Assalamualaikum..

heeeeeeeeeee...^^ boleh x kalau aku nk senyum lama2..? hehe..actually baru sebentar td aku balik..balik mengeteh..*ckp org tua2 la* =.= kuar mkn bersama si dia..:) kalau ikutkan, memang aku x dpt jumpa dia..sebb sepatutnya si dia balik ke tanjung malim mlm ni..tp disebabkan hal2 yang x boleh dielakkan, si dia terpaksa la balik esok pagi..so ni la dinamakan rezeki..ade lg rezeki aku nk jumpa si dia b4 si dia balik sana..huhu..^^

Malam ni kitorang makan kat kedai mamak..aku x kisah sgt pasal mkn kali ni, sebab aku kisahkan nk jumpa dia je..malam ni aku jadi tourist guide si dia, tunjukkan sume kedai mamak yg ade..haha..=.=' so da smpai di tempat kejadian, ape lagi, bedal la..hehe..:p abis je makan, aku jalan2 pusing 1 melaka, masuk kampung, lalu sawah, langgar bumper, dan segala bagai lagi la dan sampai la ke rumah dia..:) dan tadi aku dapat hadiah dari si dia..nk tau ape hadiah tu, tgk bawah..------v

So aku rasa sampai sini je la post aku yg ni..pada si dia,thanks teman mkn td..baik2 balik perak esok..belajar elok2..ingat sume pesanan kat kedai mamak td..=.= salam~




(^___^)

No comments:

Utem blog