Sunday, January 1, 2012

2012

Assalamualaikum..
Akhirnya berakhir gak tahun 2011 dan muncul pulak tahun 2012..syukur ke hadrat ilahi kerana memberikan aku penutup yang baik untuk diri aku untuk tahun ni..tahun yang penuh dengan macam2 perkara sama ada dari yang aku ingin ataupun yang aku x suka..macam mana aku nk mulakan dulu..hmm..

ok..permulaan tahun 2011, pada masa tu aku rasa mungkin ni tahun yang best untuk aku.. sebab masa tu aku tgh baik dengan sorang perempuan ni..sangat baik, rapat...pada permulaan tu segalanya nampak mcm xde masalah, tapi ape yang aku harapkan nampak mcm xkan berlaku..semuanya ada je yang x kena..dan pada masa tu baru aku sedar kedudukan aku..dan sejak aku x hubung dengan dia, macam2 tanggapan yang aku dengar orang cakap pasal aku..dari yang kutuk sampai la yang sokong..huhu..dan masa tu baru aku kenal perangai dia yg sebenar..even sampai skrg pun aku dapat tau dia masih lagi pandang negatif tentang aku..cakap benda yang x betul pasal aku..alhamdulillah..:) pada dia dan pasangan baru dia, aku doakan korang kekal sampai ke jinjang pelamin..jaga hubungan tu..jauhkan dari pihak ketiga..:p 

Kemudian pada pertengahan tahun 2011 pulak..masa ni aku memang x jangka yang aku akan kenal, dan rapat dengan seorang perempuan..perempuan yang pada mulanya aku cuma harapkan dapat menjadi kawan..tapi sekarang da jadi buah hati aku..:) semua orang di sekeliling aku dan buah hati aku ni senang dengan kitorang..perkenalan kami yang cuma dengan secawan nescafe ais je..sekarang da jadi sangat rapat..huhu..alhamdulillah..:) perkenalan aku dengan dia bukan je merapatkan aku dan dia, tapi juga merapatkan hubungan aku dengan mak aku..sebab nya ialah, mak aku SUKA dia..^^

Dan akhir tahun 2011, semua benda yang menyakitkan aku sebelum ni dah berjaya aku lupakan dan aku harapkan perkara baik ini akan sentiasa berterusan sampai bila2..:) cewah..dan mcm kisah dongeng plak post aku kali ni..haha..=.=' hari ni 1 JANUARI 2012.. lagi 4 hari je aku akan menghadapi my 1st paper for my final examination..dan yang paling menariknya, baru hari ni aku nk mulakan study..=.=' 

So sempena bermulanya tahun 2012, aku harap segala pengalaman dapat mematangkan diri aku ni, murahkan rezeki aku, rezeki mak aku, rezeki keluarga aku,rezeki SI DIA, dan rezeki kawan2 aku..cerahkan masa depan aku dan semua orang disekeliling aku..jadikan aku anak yang soleh, patuh kehendak keluarga..dan akhir sekali, pelihara hubungan aku dengan HIDAYAHTUN NUR AMIRAH..:) insyaALLAH..





(^___^)

3 comments:

Hidayahtun Nur Amirah said...

speechless....thank you soooo much much much, dear..

Anonymous said...

happy new year....hehe

Muhamad Syafiq said...

Cik Cashier : sama2..:)

Utem blog